Hvad kan vi hjælpe med?

Hvornår må du bruge os? Det korte svar er: altid. Giv os et kald, når du mangler hjælp til indbetaling, rådgivning eller hjælp ved skader.
hunters-race-MYbhN8KaaEc-unsplash

Vi tager dialogen for dig

Vi mener det, når vi siger, at vi er her for dig. Og vi hører gerne fra dig, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med eller gøre for dig - uanset om det handler om tilmelding af dine børn til sundhedsforsikringen, ændringer i dit bidrag, en snak om afkast og opsparing eller hvis du skal have hjælp til at ansøge om erstatning ved forsikringen.

Michael Yde er vores klageansvarlige, og han elsker at hjælpe vores kunder med lige netop disse sager.

Tag fat i os

Du kan altid kontakte os på telefonnummer 38 42 51 00 eller vores administration på info@danskepm.dk.

Så sidder du med spørgsmål, er du meget velkommen til at give os et praj.

Telefonisk henvendelse:
Mandag - Torsdag 9-16
Fredag 9-15

Hjælp os med at blive bedre

Vi forsøger hele tiden at blive bedre og dygtigere, til det vi laver. Det gør vi i høj grad med baggrund i den feedback, vi får fra vores kunder. Derfor hører vi også gerne fra dig, hvis du er utilfreds med noget eller har forslag til forbedringer.