Pas på dine fortrolige data med sikker mail
EU's persondataforordning har - og har haft - stor betydning for, hvordan vi kommunikerer med hinanden på, virksomhed til virksomhed, mægler til kunde. Og særligt i denne digitale verden, vi lever i i dag.
Persondataforordningen sætter rammerne for alle os, der håndterer persondata på den ene eller anden måde, og har medført et meget større fokus på vores håndtering af disse personlige informationer.
Bl.a. betyder det, at vi nu alle sammen skal være opmærksomme på, hvad vi kommunikerer ud, til hvem og hvordan vi gør det.
Og det er her, sikker mail kommer ind i billedet.
Når vi kommunikerer via internettet og berører emner, som er fortrolige eller følsomme, er det vigtigt, at vi sender disse informationer sikkert frem og tilbage mellem hinanden.
Hos Danske Pensionsmæglere er det en nødvendighed med sikker mail, når vi på daglig basis arbejder med følsomme og/eller fortrolige persondata og er i kontakt med kunder, pensionsselskaber og sundhedsselskaber, hvor vi jævnligt sender personlige data, f.eks. i vores mails.
Kontaktformular
Som et alternativ har vi også her på siden en kontaktformular, hvor du kan sende os en besked - og så kommer din meddelelse frem til os i sikker tilstand.
Så hvis du ikke er glad for at skulle sende en mail (omend den er sikker og følger de guidelines, der står ovenfor) med dine eller dine kollegers oplysninger, er dette også en helt fin måde at komme i kontakt med os på. Det er helt op til dig.